Lodní doprava • okr. Teplice a okolí

SP Praha s.r.o.

Lodní škola, kapitánské kurzy VMP: největší školicí středisko vůdců malých plavidel v České republice. Školíme VMP všech kategorií včetně plavidel do 24 m a plachetnic bez omezení oplachtění. Provádíme praktické zkoušky – ověření dovedností při vedení malého …

73 kmPraha 7 - Holešovice, Komunardů 1492/43 + pobočky (11)

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Madasped s.r.o.

Mezinárodní i vnitrostátní autodoprava a spedice, zasilatelství a logistika. Doprava po Evropě do 48 hodin, od malých zásilek po návěsy. Na velikosti nezáleží, přepravujeme: kusové zásilky, menší zboží, velké a objemné zásilky, nadrozměrné …

RM LINES, a.s.

Moderní společnost, aktivní v oblasti vnitrostátní a mezinárodní přepravy a logistiky. Železniční přepravy v rámci euroasijského železničního dopravního trhu. Námořní přepravy z/do všech světových přístavů (FCL, LCL, konvenční zásilky). Železniční …

CZECH INTERNATIONAL, a.s.

Celní agentura – zastupujeme naše klienty při jednáních s celními úřady déle než 25 let a za tuto dobu jsme si vybudovali prestižní postavení v segmentu celních a logistických služeb. Díky spolupráci s našimi kooperačními partnery poskytujeme naše služby na …

OTEVŘENO (Zavírá v 15:30)

České přístavy, a.s.

Vlastník přístavů v ČR nabízející sklady a velkomrazírny k pronájmu. Zajišťujeme komplexní logistické a celní služby. Nabízíme vodní, silniční, železniční a kombinované přepravy, skladování a překlady těžkých kusů.

Geis CZ, s.r.o.

Komplexní přepravní a logistické služby. Přeprava paletová celovozová, letecká a námořní. Skladování, logistické projekty na míru. Vývoj, výroba a dodávka obalů. Veškeré služby poskytujeme ve vysoké kvalitě díky synergii v rámci skupiny, know-how a napojením …

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

SL TRADE s.r.o.

Poskytujeme logistické služby od skladování, přes zastupování v celním řízení až po spediční zajištění přepravy zásilek po celém světě. Jsme připraveni Vám nabídnout importy nebo exporty dopravou pozemní, leteckou, námořní, lodní, železniční, kombinovanou …

Ivo Jiroušek

Prázdninová linková doprava lodí Marie mezi Církvicemi, Velkými Žernoseky, Dolními Zálezly, Píšťany a zpět. Nejedná se o tradiční výletní loď, ale spíše přepravní. Kapacita lodi je 35 osob. Na lodi je zajištěn prodej základního občerstvení. Na lodi není WC. …

Klaudy Spedition, s.r.o.

Nabídka říční a silniční nákladní lodní dopravy.

21 kmÚstí nad Labem, Drážďanská 493/40

Marina Labe, s.r.o.

Provozujeme přístav. Nabízíme možnost dlouhodobého i krátkodobého kotvení lodí.

Česko - saské přístavy, s.r.o.

Poskytujeme služby z oblasti logistiky, skladování a lodní dopravy. Nabízíme pronájem podnikatelských ploch a ploch pro průmyslový rozvoj.

Almid, s.r.o.

Poskytujeme služby v oblasti vodní vnitrozemské dopravy.

BOHEMIA CARGO s.r.o.

Komplexní logistické služby zahrnují mezinárodní (v rámci Evropy a Ruské federace) a vnitrostátní dopravu zásilek, celní služby i skladový servis. Letecká, námořní a nákladní silniční doprava, spedice, sběrné služby, dokládkové přepravy, nadrozměrné náklady.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Transport & Offshore Services Czech Republic s.r.o.

Zprostředkování zaměstnání v oblasti říční a námořní dopravy. Přeprava lodí v rámci celého světa.

ČSPL, a.s.

Zahraniční a vnitrostátní přeprava hromadných substrátů, kontejnerů, nadrozměrných kusů a investičních celků na evropských vodních cestách.

OTEVŘENO (Zavírá v 15:30)

Labská plavební společnost, s.r.o.

Zajištění osobní lodní dopravy v ČR. Provozování velkokapacitního plavidla v lokalitě Českého Švýcarska.

Comp alfa, s.r.o.

Skladovací služby: od jednoduchého celopaletového až po nejnáročnější kusové skladování, vykládka a nakládka palet, ruční vykládka kontejnerů, repaletizace, etiketování, kompletace zboží, vkládání např. letáků, zajištění dopravy a …